Ta strona korzysta z plików cookie. Korzystamy z plików cookies zapisujących dane użytkownika. Przeglądając naszą stronę wyrażasz zgodę na ich używanie. Według obecnie obowiązujących przepisów prawa możesz je wyłączyć zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej »
zamknij
Eurodieta
Znajdujesz się tutaj:   Eurodieta » 4 etapy odchudzania » Jak zacząć ?

Jak zacząć ?

 

Aby rozpocząć program zapytaj się Twojego lekarza/farmaceutę lub skorzystaj z formularza kontaktowego
(zakładka kontakt).

Lekarz/farmaceuta, który jest przeszkolony w metodzie Eurodiety, przeprowadzi spersonalizowaną analizę/badanie uwzględniając najbardziej aktualne metody do kontroli masy ciała.

Lekarz/farmaceuta opracuje Twój indywidualny program składający się z 4 etapów, biorąc pod uwagę Twoje zdrowie, wagę jaką chcesz osiągnąć, budowę ciała, zwyczaje jak
również Twoją motywację.

Lekarz/farmaceuta pomoże Ci wybrać posiłki w asortymencie 70 niskowęglowodanowych, wysokobiałkowych produktów wysokiej jakości. Wypełnij formularz zamówienia, które będzie dostarczone do domu/pracy w przeciągu 24 godzin.

Podczas trwania całego programu, jesteś stale pod kontrolą lekarza lub farmaceuty, aby zapewnić długotrwały okres utrzymania wagi.

Zaczynamy od etapu wstępnego.

 Po wstępnej diagnozie, lekarz/farmaceuta zasugeruje Ci jeden z 3 pierwszych etapów metody Eurodiety i da Ci odpowiednie materiały. Podstawową zasadą charakterystyczną dla wszystkich etapów Eurodiety jest dostarczenie organizmowi dużej ilości białka o wysokiej wartości biologicznej. Jest ono łatwo przyswajalne, pochodzenia naturalnego (pochodzące z mleka, białek jaj, fasoli sojowej - nie modyfikowanej genetycznie, grochu, pszenicy) dzięki czemu pozwala zachować masę mięśniową.

eurodieta, euro dieta

 Podczas etapu 1 i 2, spożywanie wysokobiałkowych produktów Eurodiety o niskiej zawartości weglowodanów spowoduje wytworzenie ciał ketonowych, które są naturalnymi suppressantami apetytu (ketoza). Szybko stracisz na wadze kosztem tkanki tłuszczowej nie czując głodu.

 

 

 
Podczas etapu 3 i 4, włączaj stopniowo ponownie wszystkie grupy pożywienia, od podstawy zdrowej piramidy diety (żywieniowej) (owoce, całe ziarna zbóż), do jej szczytu (makaron,białe pieczywo, produkty mleczne...). Etap 3 jest istotnym krokiem, gdzie nauczysz się dokonywać właściwych wyborów, przygotowywać odpowiednie porcje i ogólnie przygotuje Ciebie  do radzenia sobie z nową, zbilansowaną dietą. To przyczyni się do długoterminowej stabilizacji Twojej wagi, w połączeniu ze wznowieniem lub zwiększeniem aktywności fizycznej i regularnymi konsultacjami medycznymi.


eurodieta
Suplementy diety - dr n. farm. Marcin Mandryk
eurodieta
Bezpieczna antybiotykoterapia
eurodieta
Cała prawda o odchudzaniu - dr n. farm. Marcin Mandryk
eurodieta
Eurodieta - zdrowy styl życia i odżywiania
eurodieta
Sposób odzywiania dla zdrowia
eurodieta
Eurodieta Najmłodszym 2
eurodieta
Eurodieta Najmłodszym 1
eurodieta
Dania Orientalne
eurodieta
Angelika Lipa i Angelika Brzyska
eurodieta
Odchudzanie - przepisy dietetyczne
eurodieta
Eurodiet team - Rage-Race 2010
© Eurodieta - 2013. Projekt i wykonanie - Freeline. Licznik odwiedzin: 20746